Sunday 31 July 2016

'N PÊREL VIR ELKE DAG. /. A PEARL FOR EACH DAY.

'N PÊREL VIR ELKE DAG. /. A PEARL FOR EACH DAY.

Maandag 8 Augustus 2016. 
'N PÊREL VIR ELKE DAG: 

(Eségiël 20:19,20)
19. "Ek is die Here julle God; wandel in My insettinge en onderhou My verordeninge, en doen dit. 
20. En heilig My sabbatte, en hulle sal 'n teken wees tussen My en julle, dat julle kan weet dat Ek die Here julle God is. 

                ~~~~~~~~~~~~~
Monday 8 August 2016. 
A PEARL FOR EACH DAY:
(Ezekiel 20:19,20)
19. "I Am the Lord your God; follow My statutes, observe My regulations, and carry them out.  
20. Treat My Sabbaths as holy and they will be a reminder of our relationship, and then you will know that I Am the Lord Your God!"

(Ek vertrou die Heilige Gees van God om telkens elke dag die korrekte "Pêrel" aan u deur te gee, volgens u behoeftes. Aan Hom alle eer, lofprysing, aanbidding en danksegging, tot in alle ewigheid.       /
I am trusting the Holy Spirit of God to present the correct "Pearl" to you every day, according to your needs. To Him be all honour, glory, praise, worship and thanksgiving forever and ever.)  


No comments:

Post a Comment