Tuesday 19 April 2016

'N PÊREL VIR ELKE DAG. / A PEARL FOR EACH DAY.

Dinsdag / Tuesday 10 Mei / May 2016. 

'N PÊREL VIR ELKE DAG.   /
A PEARL FOR EACH DAY. 
(Johannes / John 10:11,14,15,17)

11. "Ek is die Goeie Herder. Die goeie Herder lê Sy lewe af vir die skape. 
14. "Ek is die Goeiew Herder, en ek ken My eie en word deur My eie geken.
15. "Net soos die Vader My ken, ken Ek ook die Vader, en Ek lê My lewe af vir die skape. 
17. "Daarom het die Vader My lief, omdat Ek My lewe aflê om dit weer op te neem."

11. "I Am the Good Shepherd. The Good Shepherd lays down His life for the sheep.
14. "I Am the Good Shepherd. I know My own, and My own know Me -
15. "Just as the Father knows Me, and I know the Father - and I lay My life down for the sheep.  
17. "This is why the Father loves Me - because I lay down My life, so that I may take it back again."




No comments:

Post a Comment