Saturday 30 April 2016

'N PÊREL VIR ELKE DAG. / A PEARL FOR EACH DAY.

Vrydag / Friday 20 Mei / May 2016. 

'N PÊREL VIR ELKE DAG. / 
A PEARL FOR EACH DAY. 

(Openbaring / Revelation 1:17,18)

17. En toe ek Hom sien, val ek soos 'n dooie aan Sy voete; en Hy het Sy regterhand op my gelê en vir my gesê: "Moenie vrees nie; Ek is die Eerste en die Laaste -
18. "En die Lewende; en Ek was dood en kyk, Ek leef tot in alle ewigheid. Amen. En Ek het die sleutels van die doderyk en van die dood."

17. When I saw Him, I fell down at His feet as though I were dead, but He placed His right hand on me and said: "Do not be afraid! I Am the first and the last -
18. "And the One Who lives! I was dead, but look, now I Am alive - forever and ever - and I hold the keys of death and of Hades! (The place of the dead.)



No comments:

Post a Comment